שיחת משתמש:The Real Hyper Viper

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 ימים מאת The Real Hyper Viper בנושא נחשים ארסיים בישראל

צפעוניים[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף צפעוניים. הסיבה לכך היא: שלושתיהם מצויים. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אקסינו - שיחה 16:15, 16 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

מחרוזן צ'רנוב ומחרוזן הטבעות אוחדו והם עכשיו אותו המין (מחרוזן דו-גוני/מחרוזן) ועל פי המחקרים האחרונים הוא לא מהמשפחה Atractaspidinae (צפעוניים), אלא מהמשפחה למפרופידיים.

נחשים ארסיים[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף נחשים ארסיים. הסיבה לכך היא: נמחק מידע עם מקורות, הוסף מידע ללא מקורות, שונו שמות ערכים. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,

נא לשים לב שיש להציג את שם הערך עליו הסכימה הקהילה ולמעט מקרים יוצאי דופן אין לתת שם חלופי. אם לדעתכם השם החלופי עדיף יש לפעול בהתאם לתהליך שינוי שמות ערכים.

Danny Gershoniשיחה 16:19, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה

נחשים ארסיים בישראל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף נחשים ארסיים בישראל. הסיבה לכך היא: יש להיצמד לשמות ערכים שהקהילה הסכימה עליהם. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,

נא לשים לב שיש להציג את שם הערך עליו הסכימה הקהילה ולמעט מקרים יוצאי דופן אין לתת שם חלופי. אם לדעתכם השם החלופי עדיף יש לפעול בהתאם לתהליך שינוי שמות ערכים.

Danny Gershoniשיחה 16:32, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה

השמות שכתבתי הם השמות התקניים בישראל על פי האוניברסיטה ללשון העברית, השמות שהיו לפני שתיקנתי הם שמות שהשתרשו בטעות וללא שום הצדקה לאחר שאדם אחר הוציא לאור ספר בשם האנציקלופדיה לחי בארץ ישראל ושינה את השמות המקוריים על דעת עצמו. The Real Hyper Viperשיחה 17:03, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה
האקדמיה ללשון העברית*
לאחר שאדם אחד* The Real Hyper Viperשיחה 17:05, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה